ΠΑΛΕΡΜΟ της ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ οι ΚΡΙΤΙΚΟΙ γράφουν…

Παλέρμο

Το Θέατρο Δρόμος υποδέχεται την θεατρική ομάδα Μήδεια η οποία παρουσιάζει την μαύρη κωμωδία της Παναγιώτας Αβραμίδου “Παλέρμο”

Ο εφοπλιστής Αντρέας Τερζίδης εξαφανίζεται μυστηριωδώς και οι τέσσερις πιο κοντινοί του φίλοι, λαμβάνουν ισάριθμες προσκλήσεις να παρευρεθούν στην ορεινή του βίλα.

Ο φίλος τους έχει όντως εξαφανιστεί ή τους κάνει μια από τις πολλές φάρσες του;

Τα πράγματα δείχνουν να είναι σοβαρά, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ο αδερφός του Αντρέα, ο Χάρης Τερζίδης, αναζητώντας τον αδερφό του λαμβάνοντας κι εκείνος μια ίδια πρόσκληση.

Ζωντανός, εξαφανισμένος ή νεκρός;

Ή όλα αποτελούν μια στημένη κωμωδία;


NOIZY

από τον Κώστα Κούλη

Ωραία ομάδα αυτή των Παναγιώτα Αβραμοπούλου, Γιάννη Αποστολίδη, Ήρας Δαμίγου, Νεκτάριου Καλαητζάκη και Λίλης Τέγου. Κεφάτοι όλοι τους, με καλοδουλεμένους τους ρόλους τους, με ταχύτατες εναλλαγές στο ατακαριό και δυναμική απεικόνιση του παιχνιδιού “Palermo” στον θεατρικό καμβά. Σας θύμισε το παιχνίδι η περιγραφή παραπάνω; Καλά έκανε! Ο «φταίχτης», οι «θεατές» και… κάτι άλλοι, παρελαύνουν και έχουν σκοπό να περάσουμε πολύ καλά σαν φιλοθεάμον κοινό. Θα ήθελα εδώ να εστιάσω στην ερμηνεία του Νεκτάριου Καλαητζάκη, ο οποίος έδωσε στον χαρακτήρα του αυτό το κάτι παραπάνω, μία εσάνς που μας πήγε βόλτα στις παλιές καλές εποχές της ελληνικής πρόζας. Αιχμή του δόρατος σε μία έτσι κι αλλιώς σπουδαία ομάδα, υποστηριζόμενη από τη σκηνοθεσία του Εμ. Μαύρου, που φρόντισε να μας δώσει κάτι να συζητάμε, μέχρι την επόμενη φορά που θα το δούμε ξανά.

MIKROFWNO

από την Κατερίνα Δημητρακοπούλου

Η σκηνοθεσία του Εμμανουήλ Γ. Μαύρου ισορροπεί ανάμεσα στον φόβο-τρόμο, την αγωνία, το μαύρο χιούμορ και το αβίαστο γέλιο. Καταφέρνει να δώσει μία δυναμική στην πλοκή του έργου που από το αρχικό στάδιο της «γνωριμίας» με τους θεατές εξελίσσεται με γρήγορο ρυθμό και μας κρατά σε εγρήγορση.

Οι πέντε ηθοποιοί, Παναγιώτα Αβραμοπούλου, Γιάννης Αποστολίδης, Ήρα Δαμίγου, Νεκτάριος Καλαητζάκης και Λίλη Τέγου, πλάθουν τα πρόσωπα του έργου με μεράκι και έντονη εσωτερικότητα.

PASTAFLORA

από τον Γιάννο Παπίλα

Μπροστά στα μάτια των θεατών εκδηλώνονται αβίαστα οι πολύπλοκες σχέσεις των πρωταγωνιστών. Όλοι τους, θα μπορούσαν να έχουν έναν καλό λόγο, να τον σκοτώσουν. Επίσης, όλοι τους έχουν πράγματα να κρύψουν, τα οποία σταδιακά έρχονται στην επιφάνεια. Oι ηθοποιοί ενσαρκώνουν φυσικά τους ρόλους του παιχνιδιού και αστραπιαία μετατρέπονται από θύτες σε θύματα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.